my counter

ikut? silakan ^^v

Friday, February 5, 2010

lappy oh lappy....

PENING. pening.
rasa serabut kepala. semalam, lappy aku buat hal. aku dah rasa x sedap petang semalam lagi - masa tu aku kemas2 nk balik. macam biasa, aku tinggalkan lappy kat studio. sempat aku jenguk - power adapter x berfungsi, bermakna lappy aku on menggunakan bateri. aku tau studio sedang mengalami power trip - sebab tu sume orang xde sebab x bleh wat keje langsung - dan separuhnya join event tradisi archi: bazareevo kat linangan jernih FAB. malamnya pukul 8 aku datang studio awal. cadangnya nak wat research sket sebab chong sing li mintak aku tolong dapatkn jurnal2 utm berkaitan sustainability of steel and glass as building materials. tapi? aku sampai2 je lappy aku sudah off. aku on, die off juga. aku bawak cik lappy ke tempat farouq (cubicmate aku) plak. aku tau soket kat situ boleh pakai sebab desktopnya menyala. aku cucuk power adapter, xmo jugak die on. haishhhh... ni x boleh jadi. aku bawak pula ke cubic sebelah - tempat farkhi n yon. same jugak. xmo on! HUWAAAAAAAA....... lappyku kenapa?? aku bukak bateri guna power je, pun XMO ON juga. aku sedapkan hati, mungkin sebab bateri sudah zero, jadi aku tinggalkan lappyku dicharge sementara aku buat model masterplan bersama group.

6 jam berlalu.

jam 2 pagi. sume dah ngantuk2. kami bersurai dan janji esok wat model pukul 11 pagi. lepas kemas2, aku teringat lappy yg sedang dicharge. dgn harapan tinggi, aku tekan on. dan dia TETAP OFF SEMULA. aku hampir menangis. apehal la ni??
mengadu kat farouq, die tengok2, die x dapat selesaikan. aku teringat ujang kat studio sebelah. bawakla lappy tuh bertemu ujang. ujang tukar fius power adapter tuh... dan masih, xmo on juga. huhuhuhuhu..... cik lappy... kenapa kamu merajuk??? sy sgt susah hati.... kerja banyak ni!!!

No comments: