my counter

ikut? silakan ^^v

Friday, June 1, 2012

Hey Ho its June!






Salam.

Hectic May was gone. Beautiful June is coming!

Sangatlah relax setelah saat-saat kritikal telah berlalu. 24 hours working di hari submission PAM Centre Design Competition, tanpa mandi  tetapi kebajikan pekerja masih dijaga. Bos-bos belanja makan, di malam submission makan Dominos n KFC, pagi esoknya sarapan nasi lemak ayam dara. Kalau masa belajar dulu, aku selalu abaikan makan. Makan ke mana, mandi lagilah. Tak sedar langsung siang atau malam sebab terperap siapkan design dalam bilik aje. Punyala teruk dan selekeh tahap gaban. And now I experience it thru working. Masa competition camni la baru nampak perangai dan semangat teamwork masing-masing. Tapi aku salute jugak bos-bos sebab dorang umpama bapa-bapa yang pantau dan guide ktorang buat kerja. Walaupun bila aku fikir balik, tak banyak pun aku sumbangkan. Well, no mistakes no learn aite? Mana yang tak cukup, tambah-tambahkan. Macam yang aku expect, ktorang buat design dari zero dan habiskan sehingga titik noktah. Design sendiri, 3D model sendiri, report (type2) sehinggalah bab print pun print sendiri. Office kecil camnila baru dapat experience suma ni. =)

On top of that I really enjoyed every single moment. Akan menjadi benchmark untuk aku buat lebih baik di masa akan datang.

Sekian.

May ALLAH bless!

No comments: