my counter

ikut? silakan ^^v

Thursday, June 30, 2011

biar betul : biar betul-betul








Ingat senang ke nak buat keputusan?
Lagi2 dengan aku yang tak-berapa-nak-tekad-dan-sume-benda-nak-main-main-je
Hah... hambik..

Try and error memang aplikasi aku. Kebanyakkannya error dan ada je benda yang slack. Walau camtu aku boleh je hidup dan survive lagi.





Orang kata nasib.










Tapi nasib tu tak selalunya baik.







Dan aku pun tak bergantung sepenuhnya pada nasib. Aku perlu usaha.





Tapi aku rasa aku belum sedia untuk memikul tanggungjawab serius.
Walau aku rasa sebenarnya aku mampu.
Tapi dah tak larat dah... penat 1 tahun + 5 tahun straight belajar..
Walau aku rasa sebenarnya aku masih minat dengan bidang ini.
Tapi lagi best kot duduk melepak.....
Walau sebenarnya lagi best dapat gaji daripada lepak kosong.



AH kau Anis...
Banyak tapi2.
Nak seribu daya OK..






Tapi betul ke aku nak?











Apa arah tuju aku lepas ni. Practice atau study - Lagi?




Bermain dengan warna dan pensel. Mereka dan berimaginasi. Merancang dan membina.







Inikah yang aku nak?






Inilah kau, anis. Ini dunia kau.






Sebenarnya aku telah memilih bidang yang betul. Dan aku perlu teruskan hingga ke hujungnya.





May ALLAH bless.


No comments: