my counter

ikut? silakan ^^v

Tuesday, November 24, 2009

sekolah!

takde yg paling seronok selain berjaya backtrack kawan2 sekolah. satu gambar je boleh satukan kami semua balik. dulu friendster aku pernah wat camni. skrg aku apply kat facebook dan yg bestnye, bole tag sorang2 dak kelas. bile dah kene tag, apelagi, mula la comment mcm2. agaknya kat situ jela boleh contact n chit chat di samping update cite masing2 memandangkn online adalah cara paling cepat untuk berhubung.

ni antara gambar yg aku upload kat facebook dan aku tagged dorg smlm.



kelas 6 amanah, sekolah kebangsaan jalan air panas (skjap). tahun 1999.
1st comment yg aku dapat utk gambar ni adalah drp arshana: "adoi berapa lama sudah...." "10 tahun babe!!" "aah.. dulu 12 yrs now dah 22.. adoi da tua rasa...."

betapa lamenye 10 tahun tu, sedangkan rasa macam sekejap je aku belajar dalam satu kelas dengan dorang sume.

arshana: "u know what i miss most? playing in our school band."
me: "ah ah.. i miss it too! i play the melodion-"

macam mana nak dilupakan, itula first and last aku pegang alat muzik melodion, berupa mini keyboard yang mempunyai tiub. untuk bermain, kene tiup dulu sambil memainkan kod dan ia akan berbunyi mengikut rentak yg diingini. sungguhla zaman itu merupakan zaman yg paling nostalgic. aku dengan riang rianya bermain, join school band, buat persembahan di merata tmpt, join group boria.. nasyid.. itu la ini la.. sehinggalah aku tersentak apabila keputusan upsr keluar. tapi tu cerita lain la.

amirul: "ape niiiii.. aku x kenal diri aku laaa"

haha. berubah dah masing2. yg dulunya pendek, skrg dah tinggi x agak2. yg dulunya kecik lawa, skrg da chubby dan makin lawa. 10 tahun. dari usia 12 hingga menginjak 22 tahun kini. betapa perubahan itu datang bersama masa. perbezaan 10 tahun yang telah menunjukkan pencapaian dalam hidup masing2. sikit masa lg. akan berkahwin dan mempunyai keluarga sendiri.

*semoga kawan2ku berjaya dalam hidup*





macam yg tertulis: PKA tu jurusan pengajian kejuruteraan awam yg aku pelajari ketika berada di sekolah menengah teknik setapak selama 2 tahun terakhir di alam persekolahan.

ni kawan2 yg sungguh happening. the most happening class i should said. setelah aku tagged dorg kat facebook, masing2 comment x ingat. hehe. gambar ni aku edit lepas spm, ketika aku sunyi xtau watpe. langsung bukak friendster dan curi gambar sorg2 lalu edit dan akhirnya jadilah gambar seperti di atas. sedar x sedar, gambar ni sendiri dah berusia 5 tahun. hehe.

oopss,, ade jugak yang tertinggal sebenarnye. yg xde dlm gambar: masanne, ija, adila, najmi, hannan, hashimi hadi, shikin dan toto.

sambil2 comment kat facebook tuh ade jugak yg bunyi suh wat gath. dlm mase terdekat ni toto akan berkahwin (bln 12) diikuti dgn lan yg dah bertunang yg tarikh perkahwinannya akan diberitahu kemudian.

hope i wont miss anything about them.

No comments: