my counter

ikut? silakan ^^v

Monday, November 23, 2009

hrmm...

2 minggu dah kat umah. mcm bese, jd part time babysitter. xde sape mintak. aku je sukarela jaga dorg atas dasar tanggungjwb. kalau tu yg dpt ringankan beban mak abah. x byk, sikit pn jadila. bukannye selalu cuti. dan, bukannye g mane pun mase cuti ni.

lamenye aku pk.
tp bile nk start ek topikal tu.

arini.... aku bersin non stop. ade 2 kmgkinan;

1) tdo lmbt
2) jangkit. aku mmg cpt jangkit kat org. hmmm...

klu ditakdirkan aku sakit, biarlah sakit ms cuti. abes terus kat situ. mcm2 aku nk wat sem dpn. jiwa kene gagah. kesihatan biar baik.

sebut psl sem dpn. result pn da dpt.
alhamdulillah. aku mmg dah tawakal lg redha.
sem ni susah.
x dpt dekan pn, biar maintain je.
dan syukur Dia Maha Mendengar.

mmg xde apepun yg penting entri kali ni.
agak bosan dan tiada yg menarik.


No comments: